Spremno u parkić

Provjereni koraci za reakciju u bilo kojoj situaciji ~

Interaktivna radionica od 120 min

Idemo zajedno korak po korak

Tvoje 'misli'

Ovaj je radionica za tebe ako se s djetetom nalaziš u parkiću i dolaze ti neke od ovih misli : 

👉 Zašto druga djeca to mogu, a moje ne?

👉 Kako da ga/ju potaknem da se uključi?

👉 Što ako se ovo nikad ne promijeni?

👉 Što ga/ju muči, čega se boji i zašto?

👉 Kako da mu/joj pomognem da se osjeti sigurnije?

👉 Hoće li se uklopiti, kako da ne bude “drugačija, drugačija”?

Kako djetetu biti primjer

Mnogi roditelji s kojima radim često dijele svoje brige o tome kako se njihovo dijete snalazi u parkiću. Možda se boji pridružiti drugoj djeci, ne zna se obraniti ili jednostavno “zablokira” kad se nađe u socijalnoj situaciji.

U takvim trenucima, roditelji se često osjećaju nesigurno – ne znaju kako najbolje reagirati. Pitanja poput “Trebam li uletjeti ili pustiti da se samo snađe?” ili “Što da kažem?” postaju stalna dilema.

Naša nesigurnost prenosi se na dijete i dodatno ih poljulja, stvarajući začarani krug. Zato je ključno da prvo mi, kao roditelji, naučimo kako se postaviti u tim situacijama. Kada mi budemo sigurni u svoje postupke, i naše će dijete lakše slijediti naš primjer.

Alati

Prvi korak je promijeniti način na koji gledamo na te situacije, a odmah zatim ću ti predstaviti niz alata koje možeš koristiti u parkiću.

U svojem se radu bavim sigurosti djece gdje veliki naglasak stavljam na prevenciju zlostavljanja u ranoj dobi. 

Alati koje ću podijeliti s tobom pomoći će ti ne samo da zaštitiš svoje dijete u parkiću, već i kasnije u vrtiću i školi.

Znati ćeš:

🔥 kada je pravo vrijeme da pomogneš djetetu, a kada dati prostora

🔥 kako biti oslonac svom djetetu tako da ono kasnije samostalno upravlja socijalnim situacijama i uživa u njima.

Kako to može izgledati? U nastavku slijedi primjer od jedne mame djeteta od samo 2 i pol godine: 


Moje dijete, prije, kad bi došle u parkić nije se micala od klupe. Čim joj nešto nije pasalo iz te okoline ona je imala istu rečenicu “ići kući”. Kuća je bila bijeg od svakog neugodnijeg podražaja. Nekad je to bilo puno djece, čak i kad je bilo malo djece nešto je uvijek smetalo, glasno vikanje, brža igra, ma bilošto. Nekad je to bio vjetar, nagli pokret iz okoline, susjedi s kojima bih ja razgovarala, pokušaj otimanja igračke, glasni zvuk. Moje misli su ludovale u tim situacijama i sto pitanja mi se vrtilo glavom

  • zašto sad to mora biti tako,
  • zašto drugi mogu ona ne,
  • kako da krene,
  • što ako ovako bude zauvijek,
  • što ju muči,
  • kako da joj pomognem,
  • čega se boji,
  • zašto se toga boji,
  • hoće li se uklopiti,
  • kako da bude drugačija,…

Mi smo uvijek kretale iz parkića jer je ona to htjela, mene bi unutra lovila nervoza jer smo opet otišle kući zbog nečeg nepoznatog, apstraktnog… Nisam bila sigurnost svom dijetetu, tražila sam to u njoj, a ona u meni.…I onda sam upoznala tebe  ❤


Tada se priča počela iz dana u dan mijenjati.
Sigurnost je krenula od mene.


Moje dijete danas u parkiću ide, ne staje. Ona točno zna što želi i prati svoj put. Ja joj čuvam leđa cijelo vrijeme ako joj treba pomoći, ali ne prekidam ju ❤ 


Nekidan smo bile u parkiću sa jako puno djece i čekala je red za kormilo od nekog broda i dok je čekala red obratila se dječaku “ja bi malo vrtila”. Pogledala ga je u oči i dala do znanja da je to njena želja, bez obzira što je on nastavio i ona je nastavila čekati. Pričamo o djetetu koje prije  nije htjelo krenuti sa klupe u parkiću gdje su bila druga djeca.


Danas imam alate, more alata ❤

U ovoj te radionici želim na primjeru parkića naučiti:

    1. prepoznati kada tvoje dijete treba tvoju podršku, a kada je najbolje ostati po strani.

    2. kako potaknuti dijete da se izbori za sebe 

    3. kako motivirati da se uključi u igru s drugom djecom

    4. to reći kada se drugi odrasli uključe i komentiraju tvoje dijete

Tijekom ove radionice pričamo o tome:

1

Što napraviti ako dijete odbija sudjelovati?

Od najranije dobi, djeca u parkiću nailaze na razne situacije, posebno u interakciji s drugom djecom. Bilo da se radi o djeci koja im ne dopuštaju korištenje tobogana, uzimaju igračke, guraju se ili žele igrati s našim djetetom koje to ne želi.

Na ovoj radionici saznat ćeš kako se postaviti u takvim situacijama i pružiti svom djetetu najbolju podršku, kako bi se ono naučilo zauzeti se za sebe i samopouzdano rješavati ove izazove.

2

Što ako je naše dijete to s neprimjerenim ponašanjem?

Iako je lakše razgovarati o tome što učiniti kada se drugo dijete ponaša neprimjereno, stvarnost je često složenija.

Može se dogoditi da se i tvoje dijete nađe u situaciji u kojoj gura, uzima tuđe ili ometa igru druge djece.

Zato ću te korak po korak provesti kroz način kako najbolje reagirati u takvim trenucima, kako bi tvoje dijete zaista razumjelo tvoje riječi i naučilo se ponašati drugačije.

3

Što kada ti zablokiraš i ne znaš što bi?

Bez obzira na to što se dogodilo u parkiću, upravo su roditelji ti koji često ne znaju što bi.

Kada reagirati, a kad pustiti da djeca riješe sama, što reći i kako pristupiti situaciji.

Nakon ove radionice znat ćeš točno kako postupiti u bilo kojoj situaciji, a s tvojim samopouzdanjem u ovim situacijama rasti će i samopouzdanje djeteta.

Nakon ove radionice ćeš znati kako:

  • Poticati djetetovu sigurnost i samopouzdanje u igri s drugom djecom:

    Znati ćeš kako osnažiti dijete da se uključi u igru, savlada strahove i osjeća ugodno u društvenom okruženju poput parka.

  • Umanjiti nesigurnost i strah kod djeteta

    Imati ćeš konkretne tehnike i vježbe za pomoć djetetu da savlada specifične strahove (npr. penjanje na tobogan ili druženje s drugom djecom)

  • Znati ćeš kako se nositi s drugim odraslim osobama u parkiću

    Bit će ti jasnije kako kao roditelj možeš postaviti granice s drugim roditeljima ili razgovarati s njima ako dođe do nesporazuma među djecom.

  • Biti podrška djetetu

    Osječati ćeš više sigurnosti u svoju ulogu, znajući da znaš kako najbolje pomoći svom djetetu u razvoje samopouzdanja i socijalne vještine u igri.

  • Reagirati u situacijama poput dijeljenja, agresije i svađanja

    Imat ćete jasne smjernice kako pristupiti izazovnim situacijama kao što su dijeljenje igračaka, agresivno ponašanje ili svađe među djecom. Naučit ćeš kako biti uz dijete da se osjeća podržano i sigurno u interakciji s vršnjacima i vršnjakinjama.

O autorici

Antonella Kuzma je diplomirala na sveučilištu u Bathu gdje se je specijalizirala u istraživanju pojma sigurnosti. Svoj je rad odlučila posvetiti razvoju djece i istraživanju načina kako ih najbolje pripremiti na stalno mijenjajuće moderno društvo. U sklopu toga je osnovala zajednicu Roditelja sa svrhom u kojoj se nalaze tisuće roditelja koji mijenjaju paradigmu modernog roditeljstva te napisala dvije knjige za cjelokupni razvoj djece, ‘Iz perspektive djeteta 1 i 2’. 

Jedan od njezinih stupova rada već 8 godina je i samopouzdanje djeteta unutar kojeg uči roditelje kako od najranije dobi postaviti temelje. Nikada nikada kasno, ali što krenemo ranije to je lakše. 

Snimka radionice ✨

49€

👉 snimka radionice 

👉 neograničen pristup (sve dok snimka postoji)

👉 odgovori na stvarna pitanja drugih roditelja

👉 bonus o dijeljenju među djecom

👉 bonus o agresiji i ‘napadnosti” druge djece na našu

👉 dodatni bonusi iznenađenja 

Popuni podatke putem ove forme i podaci za uplatu bit će ti poslani na mail. Nakon  izvršene uplate bit će ti poslana kratka anketa i link za Zoom 😊

primjeri toga što je moguće

Do sada sam svoje znanje podijelila sa stotinama obitelji

Ovo su neka iskustva: 

5/5

“On je dijete od 7 godina koje je zlostavljao najbolji prijatelj i nije mu bilo lako u društvu. Nakon rada s Antonellom naučio se zauzeti za sebe i toliko je samouvjeren da me svako toliko iznenadi. Mislim da se sada bolje nosi s nekim situacijama i od mene 😂 Da mi je netko rekao da je ovo moguće s njim ja ne bi vjerovala. ”

Mama Barbara

5/5

“Jako se je bojao pričati s drugom djecom u  i kada bi mu neko dijete prišlo dotrčao bi meni sav uplašen. Krenula sam raditi kako si me naučila i  nakon nekoliko tjedana vidjela da mu drugo dijete uzima igračku, a on je uzima natrag sebi! Onda je nakon par dana išao ‘spasiti’ drugu djevojčicu koju je neko dijete udarilo!! Ja sam van sebe. Antonella, hvala ti!  ”

Mama Marija

5/5

“Evo napunila je dvije godine i radim s njom od kad sam saznala za tebe, baš kako si me učila. Antonella, ona je toliko samouvjerena i zna što želi, ali isto tako poštuje druge. Treće mi je dijete, ali nisam ni znala da je to moguće u tako ranoj dobi. Hvala, hvala, hvala!  Ovo što si me naučila je neprocjenjivo ♥️”

Mama H.

Odgovori na česta pitanja

Svim materijalima imaš neograničen pristup, sve dok oni sami postoje 🚀

Svi materijali su osmišljeni tako da uz minimalno uloženog vremena i truda ostvariš  rezultate. 

Za proći kroz materijale bit će ti potrebno oko 2 sata, a imaš i mogućnost slušanja radionice u kraćim segmentima. 

Ovu radionicu preporučujem za djecu od godinu dana do školske dobi. 

© 2024. Roditelji sa svrhom. Sva prava zadržana